مدیرکل امور نمایش تلویزیون در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «پشت بام تهران» خبرهایی تازه از مجموعه‌های نمایشی حال و آینده شبکه‌های مختلف داد که از آن جمله می‌توان به‌احتمال نمایش ادامه «سرزمین کهن» کمال تبریزی و تلاش برای تولید سریال‌های طنز ویژه نوروز ‌۹۵ اشاره کرد.

سریال

به گزارش همشهري، محمودرضا تخشيد با ابراز اميدواري نسبت به كليد خوردن فاز سوم سرزمين كهن تا پيش از پايان سال، گفت: «فاز اول سريال اصلاحات چنداني نداشت و براي قابل نمايش شدن آن كافي است فقط نام خانوادگي يكي از شخصيت‌ها عوض شود. سعي ما بيشتر بر رفع سوء‌تفاهم‌ها متمركز شده است.» اين در حالي است كه پيش از اين برخي مديران تلويزيون از لزوم تغيير متن گفت‌وگوها و تصويربرداري دوباره برخي بخش‌ها خبر داده بودند.

وي با اشاره به بررسي 5طرح براي توليد سريال‌هاي نوروز 95 گفت: «زعفراني» به تهيه‌كنندگي ايرج محمدي و نويسندگي حامد محمدي براي شبكه2و «ويلا» به‌كارگرداني مرضيه برومند و تهيه‌كنندگي مهران مهام براي شبكه3توليد مي‌شود. براي شبكه يك هم در حال مذاكره با محمدحسين لطيفي براي توليد «فروشگاه بزرگ» هستيم كه ممكن است نام آن عوض شود. ضمن اينكه طرح يك سريال نوروزي هم از سوي عليرضا بذرافشان به مركز سيما فيلم ارائه شده است.

تخشيد در ادامه گفت‌وگو با خبرنگاران، از پخش سريال پشت بام تهران در فصل زمستان خبر داد و سرنوشت كلاه‌قرمزي95 را به ارائه شدن طرحي خوب از سوي توليدكنندگان آن گره‌زد؛ پروژه‌اي كه ايرج طهماسب از توليد نشدن آن براي نوروز95 خبر داده و مخاطبان را به تماشاي نسخه سينمايي كلاه‌قرمزي دعوت كرده بود. مديركل امور نمايش تلويزيون همچنين گفت: فصل دوم «در‌حاشيه» به كارگرداني مهران مديري در حال توليد است و بعد از ماه صفر روي آنتن مي‌رود.

بخش پاياني حرف‌هاي تخشيد به برخي حواشي سريال «نفس گرم» اختصاص داشت كه پخش آن به‌تازگي از شبكه يك آغاز شده است. وي با اشاره به واكنش برخي مخاطبان به بازي مرجانه گلچين در نقشي كاملا جدي گفت: بازخوردها تا امروز خوب بوده و بازي خانم گلچين هم پذيرفته شده است. درباره نوع گويش شخصيتي كه خانم سيما تيرانداز آن را ايفا مي‌كند بايد بگويم فردي از اهالي كاشان همراه گروه بود و در موارد مورد نياز تذكر مي‌داد. اگر گويش كاشاني بازيگران چندان خوب از كار نيامده، بايد به اين فرد كاشاني اعتراض شود!

کد خبر 313637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha